czwartek, 12 lipca 2012

Zwycięski powrót z Gdyni + wyniki

Hej! W poniedziałek wróciłam z regat o "Puchar Trenerów" w klasie Optymist w Gdyni. Zajęłam 7 miejsce na 83 osoby startujące oraz byłam 2 dziewczyną :)
_________________________________________________________________

Niestety po powrocie do domu zastałam laptop w naprawie ;/ Dopiero wczoraj późnym wieczorem tata odebrał go z serwisu. Bardzo przepraszam za opóźnienie wyników.

A teraz chwila, na którą wszyscy czekali...

WYNIKI !!!


1 miejsce: Dandrusia
Wyróżnienie: CukierkowaMaria

Wyróżnienie dodatkowe: Ewcia2344
Twoja praca bardzo mnie urzekła. Ma w sobie 'to coś', lecz nie jest na temat. Według mnie stylizacja nadaje sie na uroczyste przyjęcie, a nie na lato. Dlatego postanowiłam przyznać Ci dodatkowe wyróżnienie.




Na zgłoszenie się po nagrody w mojej Księdze Gości macie 48h.


Gratulacje!